Vi har åbent mandag til torsdag 7.00 – 16.45 og fredag 7.00 – 16.00

Lukkedage i 2022
Lærkelunden holder lukket på helligdage, de tre dage før påske 11.-13. april, 5. juni grundlovsdag samt mellem jul og nytår 27.-30. dec. Vi henstiller derudover til at forældrene så vidt muligt afholder sommerferie i uge 28 og 29, så personalet kan afvikle ferie samlet.

Mad
Der serveres økologisk/biodynamisk vegetarisk mad i Lærkelunden. Børnene får en formiddagshaps bestående af et stykke æble og knækbrød, et frokostmåltid og en eftermiddagshaps, igen bestående at lidt frugt og brød. Vi serverer vand til hvert måltid.

Forældrenen skal sørge for at give børnene drikkedunk hver dag.

Priserne følger taksterne for daginstitutionspladser i Københavns Kommune.

Betalingen er månedlig og falder forud den første i hver måned, hele året. Når dit barn har fået plads i Lærkelunden betales der yderligere et indmeldelsegebyr på 1000,- kr. Gebyret refunderes ikke.

Indmeldelse i støtteforeningen
Alle der optages i børnehaven bliver automatisk medlem at støtteforeningen. Find mere information om Støtteforeningen og det årlige kontingent pr hustand her.

Udmeldelse

Forældre kan opsige barnets plads i Lærkelunden med 2 måneders varsel til den 1. i måneden. Udmeldelse af børnehaven skal ske ved at udfylde denne formular.

Henvendelser bedes rettes til: laerkelunden@byenssteinerskole.dk

Spørgsmål vedr. opskrivning og venteliste læs her.