Støtteforeningen

Støtteforeningens formål

Støtteforeningens formål er at støtte op omkring Byens Steinerskole, både økonomisk og som katalysator for at skabe et øget engagement og opbakning til de aktiviteter der foregår på skolen.

Støtteforeningen blev oprettet i 2018 med henblik på at få etableret en Rudolf Steinerskole i København/Frederiksberg. Foreningen er aktiv med støtte til skolen og børnehaven (Lærkelunden).

​Foreningens formål er at:

• støtte drift og udvidelse af skolen og børnehaven
  • arbejde for oprettelse og drift af andre institutioner, baseret på Rudolf Steiners idéer
  • arrangere foredrag og kurser

Gennem dit medlemskab:

• udtrykker du din støtte til skolen og børnehaven
  • bidrager du til at skaffe økonomiske midler til arbejdet for Steiners idéer
  • får du mulighed for at få tilsendt tidsskriftet Steinerbladet, vores interne nyhedsbrev og andre informationer og kan deltage i foreningens aktiviteter.

Medlemsskabet koster pr. år:
kr.  250,00 for én husstand

Bestyrelsen for Byens Steinerskoles Støtteforening

Medlemmer af Støtteforeningens bestyrelse er valgt på generalforsamlingen den 21. april 2022:

• Anna Sandholt Busch – forperson
  • Søren Møller-Larsson – kasserer
  • Claire Bugni – ordinært medlem
  • Nanna Bringstrup – ordinært medlem
  • Henriette Emilie Lassen – ordinært medlem

Forældre på Byens Steinerskole kan kontakte Støtteforeningens bestyrelse gennem ForældreIntra. Øvrige kan kontakte bestyrelsen på Skoleforening@byenssteinerskole.dk

Indsamlingsregnskab

Vedtægter for Byens Steinerskoles Støtteforening

Nedenstående vedtægter er vedtaget på generalforsamling d. 12. februar 2018 og ændret på generalforsamling den 21. april 2022.

Referater fra generalforsamlinger

Støtteforeningen for Byens Steinerskole