GUIDE TIL FORÆLDREINTRA

SÅDAN BLIVER DU BRUGER PÅ FORÆLDREINTRA

ForældreIntra er den digitale kommunikations-platform mellem skole og forældre. Her modtager du praktiske informationer, melder dig til arrangementer på skolen, kommunikerer med lærer og øvrige forældre og meget andet.

Du kan logge på ForældreIntra:

1. via skolens hjemmeside (er du ny forælder, skal du altid logge dig på via hjemmeside først, og efterfølgende downloade appen)
  2. via ForældreIntra app, som downloades på App store/ Android Play store

Sådan logger du dig på:

Har du allerede et UniLogin som du benytter, kan du bruge det til at logge på ForældreIntra. Er du ny forælder på skolen, eller har du mistet dit login til ForældreIntra kan du få adgang med dit NemId på UniLogin.

Kender du ikke dit UniLogin, kan du:

1. Gå til loginsiden MitUniLogin
  2. Klik på “Få og ændre mig eller mit barns brugernavn”
  3. Klik på “Log på med NemId/ MitID”
  4. Du får dit Unilogin Brugernavn, og kan selv danne en personlig kode
  5. Du er nu klar til at logge ind på ForældreIntra

Følg evt. denne vejledning.

Oplever du udfordringer med at logge dig på, kontakt venligst kontoret på kontor@byenssteinerskole.dk

Information om ForældreIntra findes her

Information om ForældreIntra App’en findes her

Udfordringer med Uni-login?

Uni-login administreres af Styrelsen for IT og læring. Der kan opstå driftsudfordringer. Den aktuelle situation kan følges her.